RETOURNEREN

Download hier het  retourneerformulier

Het kan voorkomen dat u uw aankoop wil retourneren hierbij gelden onderstaande regels:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht omtrent de levering volgens onze procedure regels, zoals hieronder is benoemd te volgen. Wij gaan ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen.

Schade bij ontvangst van uw bestelling (transportschade):
U mag een aangeboden bestelling altijd weigeren, zeker indien u ziet dat de verpakking beschadigd is. Vraag of de pakket bezorger wil wachten terwijl u controleert of het artikel wel onbeschadigd is. Wil of kan hij niet wachten dan graag het pakket weigeren en ons op de hoogte stellen.

Schade melden binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling:
Schade die geconstateerd wordt bij het uitpakken van uw bestelling of ontbreken van onderdelen dienen na ontvangst van de bestelling binnen 24 uur aan ons te worden gemeld. Dit kunt u doen door middel van het contactformulier. Binnen 24 uur na ontvangst van de melding, ontvangt u een terugkoppeling over de voortgang.

Omschrijf duidelijk wat de schade is of wat ontbreekt
Zichtbare foto’s van de schade toevoegen (dit versnelt de afhandeling)
Retournering; defect bij aankomst:
Indien het product defect is bij aankomst dan kunt u ons direct mailen via onderstaande formulier o.v.v. uw naam, order-/bestelnummer met vermelding van het defect en graag direct met foto,s toegevoegd voor een snelle afhandeling. U ontvangt via e-mail instructies voor de afhandeling van uw melding. U kun hiervoor dit formulier gebruiken.

Retournering; defect artikel binnen de garantie:
Wij geven een standaard fabrieksgarantie van minimaal 2 jaar op elk product. Heeft u binnen een jaar een defect artikel mail ons via onderstaande formulier o.v.v. uw naam, order-/bestelnummer en wat uw klacht is. U ontvangt via e-mail instructies voor de verdere afhandeling van het uw melding. Wij zorgen ervoor dat u uw product binnen 14 dagen (en indien mogelijk eerder) wordt gerepareerd, tenzij het niet meer valt te repareren dan krijgt u een nieuw product aangeboden indien de melding onder de garantie valt.

LET OP: Mocht blijken dan het defect is ontstaan door onjuist gebruik zijn wij genoodzaakt u alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen.

Retournering tijdens zichttermijn:
Wij bieden een zichttermijn van maar liefst 30 dagen. Binnen dit tijdsbestek kan een product, graag met opgaaf van reden geretourneerd worden. Het terugstorten van het aankoopbedrag zal binnen 7 dagen (na ontvangst van de retour) op werkdagen geschieden.

Retoursinstructies tijdens zichttermijn:
Retouren dienen in originele verpakking compleet geretourneerd te worden. U mag de verpakking alleen dichtplakken met doorzichtige tape,gebruikt u toch een andere tape, dan zijn wij genoodzaakt om uw aankoopbedrag minus 10% in mindering te brengen. Beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en of vergoeding in aanmerking.

De kosten voor het retourneren:
Retouren die vallen onder “Retournering tijdens zichttermijn” zijn voor eigen rekening.

Retourzendingen die niet volgens de retoursinstructies zijn verzonden:
Deze retourzendingen kunnen geweigerd worden. In dat geval wordt de zending teruggestuurd naar het verzendadres of,
in het geval van een afhaalpunt, naar het factuuradres van de betreffende bestelling. De betalingsverplichting blijft dan bestaan.